poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Libdter Award 2

Dziękuję za nominację Marta! :*

Pytania:

1. Ulubiona piosenka? 

KaeN ft. Gosia Bernatowicz - Krzyk <3

2. Wybierasz się na jakiś mecz? 

Tak, ale nie wiem czy pojadę ;)

3. Masz jakieś zdjęcia z siatkarzami?

Mam z Michałem Ruciakiem :3

4. Masz jakiś gadżety związane z siatkówką?

Nie :/

5. Ulubiony odcinek Igłą Szyte?

Wszystkiee <3

6. Masz jakiegoś siatkarza, którym się kierujesz?

Nie :)

7. Czy ktoś z twojej rodziny także interesuje się siatkówką?

Jak są mecze LŚ to tato ogląda, ale klubowe to tylko ja ;)

8. Masz rodzeństwo?

Mam :D 

9. Od ilu lat jesteś związana z siatkówką? 

Tak z 3 będą :P

Nominuję :

W wirze przeznaczenia. (wybacz, ale musiałam)

Tylko siata.


Moje pytania:

1. Lubisz czytać?
2. Ulubiony film?
3. Ulubiony serial?
4. Ulubiony siatkarz?
5. Za co go lubisz?
6. Jest jakis sport, którym się jeszcze interesujesz?

Jeszcze raz dziękuję za nominację :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz