niedziela, 19 kwietnia 2015

Bohaterowie

                             

Nikolay Penchev (21 lat)
 Najlepszy przyjaciel Leny. Przyjaźnią się od gimnazjum.




Jan Nowakowski (21 lat)
Najlepszy przyjaciel Laury. Przyjaźnią się od gimnazjum.





Laura Drzyzga. ( 21 lat )

Siostra Fabiana Drzyzgi. Przyjaźni się z Jankiem i Leną, Z Leną znają się od dziecka. Zawsze miały ze sobą bardzo dobry kontakt. Niestety kontakt między nimi pogorszył się kiedy Laura wyjechała do Kędzierzyna- Koźle do gimnazjum sportowego. 





Lena Kraft (21 lat)

Przyjaźni się z Nikolay'em i Laurą. Z Laurą zna się od dziecka. Miały ze sobą bardzo dobry kontakt. Wszystko się popsuło poprzez wyjazd Laury. Oczywiście był telefon oraz internet, ale to nie to samo. Rzadko się widywały.




Eryk Piechocki (21 lat)
Chłopak Leny.  Jest z nią od gimnazjum. Brat bliźniak Kacpra.



Kacper Piechocki (21 lat)
Chłopak Laury. Są ze sobą już 8 lat. Chodził z Laurą do tej samej klasy sportowej.

-----------

No i mamy bohaterów. Prolog będzie prawdopodobnie jutro. Piszę tego bloga z koleżanką. Opowiadanie będzie pisane z czterech perspektyw, ale nie będą one regularne. O co mi chodzi? Chodzi mi o to, że np. rozdział 1 będzie pisany oczyma Leny, drugi Laury, trzeci Janka, a czwarty Nikolaya, ale nie musi być taka kolejność. Mam nadzieję, że zachęciłam was do czytania bloga :* 


JEŻELI CZYTASZ BLOGA KOMENTUJ!


I jeszcze jedno. Pod każdym rozdziałem będziemy się podpisywać, żebyście wiedzieli, która z nas to pisała.


Paulina

1 komentarz: